Veel gestelde vragen

Hieronder vindt u veel gestelde vragen omtrent het corona virus en onze Boskabouter.

Zijn jullie open?
Ja, wij mogen 30 personen tegelijkertijd ontvangen, hierdoor houden wij tijdslots van 60 minuten aan. Natuurlijk volgens de regels van het RIVM.

Moet ik altijd reserveren?
Ja, we werken met tijdslots op ieder heel uur. We houden de tafel dan ook 60 minuten voor u gereserveerd

Welke maatregelen nemen jullie?
Wij hebben alle tafels 1,5m uit elkaar staan. Ook worden alle gasten gevraagd de handen te desinfecteren bij binnenkomst en houden wij een gezondheidscheck. De tafels worden na ieder bezoek gedesinfecteerd.

Kan ik gewoon aan tafel gaan zitten?
Nee, we vragen u bij de ingang te wachten op een van onze medewerkers. Deze brengen u graag naar de tafel.

Wordt het eten aan tafel geserveerd?
Ja, wij brengen het eten en drinken aan tafel.

Ik wil met vrienden komen eten kan dat?
Één gezelschap mag uit 4 volwassenen bestaan. Voor kinderen tot 13 jaar en gasten uit één huishouden gelden deze maatregelen niet.  

Blijft het mogelijk om pannenkoeken af te halen of te laten bezorgen?
Het blijft mogelijk om pannenkoeken af te halen, deze kunt u telefonisch bestellen. U kunt bestellen van de hele menu kaart en u krijgt bij elke bestelling 15% korting!
Helaas bezorgen wij geen pannenkoeken meer.

Goed om te weten;

- In verband met de drukte en mindere capaciteit houden wij 60 min per tafel aan.
- Reserveren kan ieder 'heel uur' via onze boekingsmodule. 
- Bij gezondheidsklachten vragen wij u om thuis te blijven

Heeft u verder nog vragen? Klik hier om uw vraag te stellen.